ÎNTREBĂRI FRECVENTE


ÎNTREBĂRI DESPRE PRODUSE ȘI COMENZI

Cum pot cauta un anumit produs in magazinul online?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi bara de cautare existenta in partea de sus. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, 12note Orientale onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita in cadrul procesului de comanda.

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o anumită dată, ulterioara plasării comenzii?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea de a specifica detaliile in cămpul Informații suplimentare.

Este obligatoriu sa am cont pentru a putea comanda?

Nu, pentru a face cumparaturi pe site-ul www.12note.ro nu este necesar un cont de utilizator, însa 12note iși rezerva dreptul de a își selecta clienții si in anumite cazuri/situatii sa nu onoreze comenzile conform Termeni si conditii.

Pot modifica / anula o comanda lansată?

Da, în cazul în care nu a fost deja predată curierului in vederea expedierii. Pentru a modifica / anula o comanda, va rugam sa ne contactati cat mai repede telefonic la 0768622287 între orele de lucru (L-Vi: 10.00-17.00 | Sâm-11.00-14.00) sau în afara orelor de lucru pe Whatsapp, la email sau folosind formularul. Va rugam sa precizati numarul de comanda si detalii necesare identificarii modificarii dorite.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti sa ne solicitati aceste informatii si în masura în care platforma site-ului si programul de facturare ne permit, vom incerca sa va punem la dispozitie istoricul comenzilor.

Ce parfum sa aleg?

După cum se stie "gusturile nu se discuta", iti poti face o idee despre aroma unui parfum cu note orientale (sau din alta categorie olfactiva), citind despre descrierea si notele combinate in moduri unice si etapele acestora, însa mai sunt si alti factori importanti de care trebuie tinut cont la alegerea parfumului potrivit, cum ar fi: personalitatea, stilul vestimentar, anotimpul etc. Te poti informa care sunt cele mai populare (vezi categoria în magazin), cele mai vandute sau care sunt in topul cautarilor conform parerilor altor persoane, citind articole foarte interesante din blogul 12note.

Pot achizitiona mostre ale parfumurilor?

Da, magazinul www.12note.ro comercializeaza mostre ale parfumurilor in limita stocului disponibil, vezi mostrele disponibile.

Ce parfumuri pentru femei si barbati sunt indicate pentru anotimpurile cu vreme caldă?

În general in perioadele cu multe grade in termometru sunt indicate parfumurile cu arome mai usoare, cu note citrice, florale, oceanice, fructate. Iată aici cateva exemple.

Câte ore persista un parfum pe piele?

Subiectul este unul complex si cu zeci de variante de raspuns in functie de mai multi factori ce pot influenta durata de mentinere a unui parfum. Parfumurile comercializate de 12note sunt testate si selectate in prealabil si in mod normal ar trebui ca orice parfum sa persiste intre 6 si 24 ore pe aproape orice tip de piele. Din dorința de a avea cat mai multi clienti multumiti încercăm sa va oferim cateva trucuri care ajuta orice parfum sa persiste mai mult timp, mai multe ore zi de zi, le puteti afla aici.

ÎNTREBĂRI GENERALE

Produsele comercializate de www.12note.ro sunt autentice (originale)?

Da, produsele oferite de www.12note.ro provin exclusiv de la producatori / furnizori autorizati si sunt livrate in ambalajele originale. Toate produsele furnizate de compania Exclucive Gift Shop SRL (denumire comercială "12note") si comandate online sunt insotite de factura ce garanteaza autenticitatea acestora, fiind conforme cerintelor generale de siguranta ale Regulamentului nr. 1223 / 2009 / CEE, Art. 5.

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Completează formularul "Revenire în stoc" si veti fi contactat imediat ce produsul/produsele revin in stoc.

Doresc sa obțin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact sau la telefon 0768622287.

Care sunt costurile și metodele de livrare și retur?

Sunt mai multe variante disponibile, pentru mai multe informații apasă aici!

În localitatea in care doresc livrarea se percepe taxa de livrare suplimentara?

Verifica aici daca pentru localitatea unde doresti livrarea este posibil sa se perceapa o taxa de livrare suplimentara. Taxa de livrare finala iti va fi confirmata dupa plasarea comenzii, daca localitatea ta este in zona cu km. suplimentari.

Pot să achit online în sigurață cu cardul bancar sau ramburs numerar când primesc comanda?

Da, ambele metode sunt disponibile. Achitând online cu cardul bancar (sigur si simplu) nu mai este necesară plata taxei echivalente rambursului perceput de firma de curierat si implicit veți avea de achitat doar taxa de livrare, astfel beneficiati de un cost redus al livrarii. Pentru mai multe detalii aici!

Doresc ofer un cadou dar nu vreau ca persoana sa afle pretul produsului, este posibil?

Se poate rezolva astfel: plasati o comanda online pe care o achitati cu cardul, specificati in procesul de comanda adresa la care doriti sa o livram. Simplu nu? Ba chiar putem ambala produsul tip cadou (in mod gratuit) daca doresti acest lucru.

Oferiți servicii de ambalare tip cadou a produselor?

Da, serviciul de ambalare cadou este oferit gratuit. In cazul in care doresti o ambalare speciala a produsului cumparat sau o punga pentru cadou, nu ezita sa ne precizezi in campul Informații suplimentare disponibil in procesul de comanda sau în momentul în care vei fi contactat de unul dintre consultantii nostri dupa finalizarea comenzii, în vederea confirmarii acestia. Afla totul despre aceste servicii aici!

Cum și de ce să mă abonez la Newsletter?

Poți completa adresa de E-mail în secțiunea "Abonează-te la Newsletter" sau la finalizarea comenzii, ai posibilitatea de a accepta sau nu, printr-o simpla bifa, abonarea la newsletter, in vederea primirii promotiilor, noutatilor sau a altor anunturi comerciale. Bifand in casuta se presupune ca avem acordul de a iti trimite informarile fara nici un fel de alta comunicare la adresa de email furnizata la datele de facturare.

Poti oricand sa te dezabonezi apasand in partea de jos, optiunea dezabonare din mailurile tip Newsletter primite, ne poti solicita dezabonarea telefonic sau prin formularul de contact.