ÎNTREBĂRI FRECVENTE


ÎNTREBĂRI DESPRE PRODUSE ȘI COMENZI

Cum pot cauta un anumit produs?

Pentru a cauta un produs, folosește bara de cautare existenta în partea de sus. Introdu informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, ți se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, 12note Orientale onoreaza comenzile atât persoanelor fizice, cât si juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, te rugam sa introduci datele solicitate în cadrul procesului de comanda.

Cum procedez daca doresc ca livrarea să fie efectuată la o anumită dată dorită?

In aceasta situatie, în cadrul procesului de comanda, vei avea optiunea de a specifica detaliile în câmpul "Informații suplimentare".

Este obligatoriu sa creez un cont pentru a putea comanda?

Nu, pentru a face cumparaturi pe site-ul www.12note.ro nu este necesar un cont de utilizator, însă 12note își rezervă dreptul de a își selecta clienții si în anumite cazuri/situatii sa nu onoreze comenzile conform Termeni si conditii.

Pot modifica / anula o comandă lansată?

Da, în cazul în care nu a fost deja predată curierului în vederea expedierii. Pentru a modifica / anula o comanda, contactează-ne cat mai repede telefonic la 0768622287 între orele de lucru (L-Vi: 10.00-17.00 | Sâm-11.00-13.00) sau în afara orelor de lucru pe Whatsapp si pe Email sau folosind formularul. Te rugam sa precizezi numarul de comanda si detaliile necesare identificarii modificarii dorite.

Pot afla informații despre comenzile anterioare?

Poți să ne solicititi aceste informații si în masura în care platforma site-ului și programul de facturare ne permit, vom încerca să îți punem la dispozitie tot istoricul comenzilor.

Dețin un cod de promoțional, cum îl pot aplica?

Cuponul de reducere se aplică în pașii comenzii, la secțiunea "Dețin un cod promoțional". Tastează codul și reducerea se aplică instant pentru produsele aflate în coșul de cumpăraturi (vezi imaginea).


Ce parfum sa aleg?

După cum se stie "gusturile nu se discuta", iti poți face o idee despre aroma unui parfum, citind descrierea si notele combinate in moduri unice si etapele acestora, însa mai sunt și alți factori importanti de care trebuie tinut cont la alegerea parfumului potrivit, cum ar fi: personalitatea, stilul vestimentar, anotimpul etc. Te poti informa care sunt cele mai populare, cele mai vandute sau care sunt în topul preferințelor conform altor persoane, citind articole foarte interesante din blogul 12note, cum ar fi recomandari în funcție de anotimp: primavara-vara sau toamna-iarna dar si alte informatii interesante si folositoare.

Pot achizitiona mostre ale parfumurilor?

Da, periodic, magazinul www.12note.ro comercializeaza mostre ale parfumurilor in limita stocului disponibil, vezi dacă și ce mostre sunt disponibile în acest moment.

Ce parfumuri pentru femei si barbati sunt indicate pentru anotimpurile cu vreme caldă?

În general in perioadele cu multe grade in termometru sunt indicate parfumurile cu arome mai usoare, cu note citrice, florale, oceanice, fructate. Iată aici cateva exemple!

Ce parfumuri pentru femei si barbati sunt indicate pentru anotimpurile cu vreme rece?

În general in perioadele cu grade scazute in termometru sunt indicate parfumurile cu arome mai puternice, cu note lemnoase, pielarie, fum etc. Iată aici cateva exemple! 

Câte ore persista un parfum pe piele?

Subiectul este unul complex si cu zeci de variante de raspuns, în funcție de mai multi factori ce pot influenta durata de menținere a mirosului unui parfum. Parfumurile comercializate de www.12note.ro sunt testate și selectate în prealabil si in mod normal ar trebui ca orice parfum sa persiste între 6 si 24 ore pe aproape orice tip de piele. Din dorința de a avea cat mai multi clienti multumiti, încercăm să va oferim cateva trucuri care ajuta orice parfum sa persiste mai mult timp, mai multe ore zi de zi, le puteti afla aici.

ÎNTREBĂRI GENERALE

Produsele comercializate de www.12note.ro sunt autentice (originale)?

Da, produsele oferite de www.12note.ro provin exclusiv de la producatori / furnizori autorizati si sunt livrate in ambalajele originale. Toate produsele furnizate de compania Exclusive Gift Shop SRL (denumire comercială "12note") si comandate online, sunt insotite de factura / bon fiscal ce garanteaza autenticitatea acestora, fiind conforme cerintelor generale de siguranta ale Regulamentului nr. 1223 / 2009 / CEE, Art. 5.

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Completează formularul "Revenire în stoc" si vei fi contactat imediat ce produsul/produsele revin in stoc.

Doresc sa obțin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, te rugam sa ne contactezi folosind formularul de contact sau la telefon 0768622287.

Care sunt costurile și metodele de livrare și retur?

Sunt mai multe variante disponibile, pentru informații apasă aici!

În localitatea în care doresc livrarea se percepe taxa de livrare suplimentara?

Verifica aici daca pentru localitatea unde doresti livrarea este posibil sa se perceapa o taxa de livrare suplimentara. Eventualele modificări ale taxei de livrare iti vor fi comunicate dupa plasarea comenzii, daca localitatea ta este in zona cu km. suplimentari.

Pot să achit online în sigurață cu cardul bancar sau ramburs numerar când primesc comanda?

Da, ambele metode sunt disponibile. Achitând online cu un card bancar (sigur si simplu) nu mai este necesară plata taxei echivalente rambursului, perceputa de firma de curierat si implicit vei avea de achitat doar taxa de livrare, astfel beneficiezi de un cost redus al procesului de livrare, mai multe detalii aici.

Doresc ofer un cadou dar nu vreau ca persoana sa afle pretul produsului, este posibil?

Se poate rezolva astfel: plasează comanda și achită online cu cardul, specifică în procesul de comanda adresa la care doresti sa fie livrată. Simplu nu? Ba chiar putem ambala produsul tip cadou (in mod gratuit), daca doresti acest lucru.

Oferiți servicii de ambalare tip cadou a produselor?

Da, serviciul de ambalare cadou este oferit gratuit. Precizează acest lucru în câmpul "Informații suplimentare" disponibil în procesul de plasare al unei comenzi, informații complete aici!

Cum și de ce să mă abonez la Newsletter?

Poți completa adresa de E-mail în secțiunea "Abonează-te la Newsletter" sau la finalizarea comenzii, ai posibilitatea de a accepta sau nu, printr-o simpla bifa, abonarea la newsletter, in vederea primirii promotiilor, noutatilor sau a altor anunturi comerciale. Bifand in casuta se presupune ca avem acordul de a iti trimite informările fară nici un fel de alta comunicare la adresa de Email furnizata în datele de facturare.

Poti oricand sa te dezabonezi apasand in partea de jos, optiunea dezabonare din Email-ul tip Newsletter primit, ne poti solicita dezabonarea și telefonic sau prin formularul de contact.


Sperăm ca ai gasit informația pe care o cautai, dacă nu, poți adresa întrebarea ta aici