ÎNTREBĂRI FRECVENTE

ÎNTREBĂRI DESPRE PRODUSE ȘI COMENZI

Cum pot căuta un anumit produs?

Pentru a căuta un produs, folosește "bara de căutare" existentă în partea de sus a paginilor. Introdu informațiile dorite, iar dacă acestea se regăsesc pe site, ți se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Sunt persoana juridică. Pot cumpăra?

Da, 12note onorează comenzile atât persoanelor fizice, cât și celor juridice. Pentru a primi factura fiscală cu datele firmei, te rugăm să introduci datele solicitate în cadrul procesului de plasare al comenzii.

Cum procedez dacă doresc ca livrarea să fie efectuată la o anumită dată dorită?

În această situație, în cadrul procesului de comandă, vei avea opțiunea de a specifica detaliile în câmpul "Informații suplimentare". În anumite situații este posibil să fie nevoie de achitarea comenzii online, pentru ca produsele sa fie rezervate și expediate la data dorită (exemplu: dacă unul sau mai multe produse aflate în comandă sunt disponibile cu stoc limitat).

Este obligatoriu sa creez un cont pentru a putea comanda?

Nu, pentru a face cumpărături pe site-ul www.12note.ro nu este necesar un cont de utilizator, însă 12note își rezervă dreptul de a își selecta clienții și în anumite cazuri/situații să anuleze sau sa nu onoreze comenzile conform Termeni și condiții.

Pot modifica / anula o comandă lansată?

Da, în cazul în care nu a fost deja predată curierului în vederea expedierii. Pentru a modifica / anula o comanda contactează-ne cat mai repede folosind una dintre următoarele metode:

  1. Telefonic: 0768622287 între orele de lucru (L-Vi: 10.00-17.00 | Sâm-11.00-13.00) sau în afara orelor de lucru pe Whatsapp
  2. Scrie pe Email sau completează formularul. Te rugăm să precizezi numărul de comandă și detaliile necesare identificării modificării / anulării dorite.
  3. Răspundeți direct Email-ului primit pentru confirmarea comenzii plasate și precizează că dorești anularea respectivei comenzi.

Pot afla informații despre comenzile anterioare?

Poți să ne solicititi aceste informații și în masura în care platforma site-ului și programul de facturare ne permit, vom încerca să îți punem la dispoziție tot istoricul comenzilor.

Dețin un cod de promoțional, cum îl pot aplica?

Codul promoțional se aplică în pașii comenzii, la secțiunea "Dețin un cod promoțional". Tastează codul și reducerea se aplică instant pentru produsele aflate în coșul de cumpăraturi sau pentru produsele eligibile respectivei promoții (vezi imaginea).


Ce parfum sa aleg?

După cum se știe "gusturile nu se discută", iti poți face o idee despre aroma unui parfum, citind descrierea și notele ce formeaza parfumul, combinate în moduri unice și etapele acestora, însă mai sunt și alți factori importanți de care trebuie tinut cont la alegerea parfumului potrivit, cum ar fi: personalitatea, stilul vestimentar, anotimpul etc. Te poți informa care sunt cele mai populare, cele mai vandute sau care sunt în topul preferințelor conform altor persoane, citind articole foarte interesante din blogul 12note, cum ar fi recomandari în funcție de anotimp: primavara-vara sau toamna-iarna cât și alte informații interesante și folositoare.

Pot achiziționa mostre ale parfumurilor?

Da, periodic, magazinul www.12note.ro comercializeaza mostre ale parfumurilor in limita stocului disponibil, vezi dacă și ce mostre sunt disponibile în acest moment.

Ce parfumuri pentru femei și bărbați sunt indicate pentru anotimpurile cu vreme caldă?

În general în perioadele cu multe grade în termometre sunt indicate parfumurile cu arome mai ușoare, cu note citrice, florale, oceanice, fructate. Iată aici câteva exemple!

Ce parfumuri pentru femei și barbati sunt indicate pentru anotimpurile cu vreme rece?

În general în perioadele cu grade scăzute în termometre sunt indicate parfumurile cu arome mai puternice, cu note lemnoase, pielarie, fum etc. Iată aici câteva exemple! 

Câte ore persistă un parfum pe piele?

Subiectul este unul complex și cu zeci de variante de răspuns, în funcție de mai mulți factori ce pot influența durata de menținere a mirosului unui parfum. Parfumurile comercializate de www.12note.ro sunt testate și selectate în prealabil și in condiții optime ar trebui ca orice parfum sa persiste între 6 si 24 ore pe aproape orice tip de piele. Din dorința de a avea cat mai multi clienti multumiti, încercăm să vă oferim câteva trucuri care pot ajuta ca orice parfum sa persiste mai mult timp, mai multe ore zi de zi, le puteți afla aici.

ÎNTREBĂRI GENERALE

Produsele comercializate de www.12note.ro sunt autentice (originale)?

Da, produsele oferite de www.12note.ro provin exclusiv de la producători / furnizori autorizați și sunt livrate în ambalajele originale. Toate produsele furnizate de compania Exclusive Gift Shop SRL (denumire comercială "12note") și comandate online, sunt însoțite de factură / bon fiscal ce garantează autenticitatea acestora, fiind conforme cerințelor generale de siguranta ale Regulamentului nr. 1223 / 2009 / CEE, Art. 5.

Doresc sș achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Completează formularul "Revenire în stoc" și vei fi contactat imediat ce produsul/produsele revin în stoc.

Doresc să obțin informații suplimentare  care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

În acest caz, te rugăm sa ne contactezi folosind formularul de contact sau la telefon 0768622287.

Care sunt costurile și metodele de livrare și retur?

Sunt mai multe variante disponibile, pentru informații apasă aici!

În localitatea în care doresc livrarea se percepe taxa de livrare suplimentară?

Verifica aici dacă pentru localitatea unde dorești livrarea este posibil să se perceapă o taxă de livrare suplimentară. Eventualele modificări ale taxei de livrare iți vor fi comunicate după plasarea comenzii, dacă localitatea respectivă este într-o zonă cu km. suplimentari.

Pot să achit online în sigurață cu cardul bancar sau ramburs numerar când primesc comanda?

Da, ambele metode sunt disponibile. Avantajul tău este că achitând online cu un card bancar, nu mai este necesară plata taxei echivalente rambursului, percepută de firma de curierat și implicit vei avea de achitat doar taxa de livrare, astfel beneficiezi de un cost redus al procesului de livrare, mai multe detalii aici.

Doresc ofer un cadou dar nu vreau ca persoana sa afle prețul produsului, este posibil?

Se poate rezolva astfel: plasează comanda și achită online cu cardul, specifică în procesul de comanda adresa la care doresti sa fie livrată. Simplu nu? Ba chiar putem ambala produsul tip cadou (in mod gratuit), daca doresti acest lucru.

Oferiți servicii de ambalare tip cadou a produselor?

Da, serviciul de ambalare cadou este oferit gratuit. Precizează acest lucru în câmpul "Informații suplimentare" disponibil în procesul de plasare al unei comenzi, informații complete aici!

Cum și de ce să mă abonez la Newsletter?

Poți completa adresa de E-mail în secțiunea "Abonează-te la Newsletter" sau la finalizarea comenzii, ai posibilitatea de a accepta sau nu, printr-o simpla bifă, abonarea la newsletter, în vederea primirii promoțiilor, noutatilor sau a altor anunturi comerciale. Bifand casuța se presupune ca avem acordul de a iți trimite informările fară nici un fel de altă comunicare la adresa de Email furnizată în datele de facturare.

Poti oricand sa te dezabonezi apasând în partea de jos, opțiunea dezabonare din Email-ul tip Newsletter primit, ne poți solicita dezabonarea și telefonic sau prin formularul de contact.


Sperăm că ai gasit informația pe care o căutai, dacă nu, poți adresa întrebarea ta aici