L’Oréal Paris True Match - fond de ten lichid

NOU
Fondul de ten lichid L'Oréal Paris True Match uniformizează, iluminează și camuflează toate imperfecțiunile tenului.  

Alegeți o variantă:

49,99 RON
Please select variants first

Descriere produs

Fondul de ten lichid L'Oréal Paris True Match uniformizează, iluminează și camuflează toate imperfecțiunile tenului dumneavoastră. 

Caracteristici:

  • acoperire ridicata SPF 17
  • este fond de ten nr. 1 de la L'Oréal Paris
  • hidratare  de pana la 24 de ore
  • textura ultra fină și cremoasă
  • are o rezistență de lungă durată, nu se întinde și este rezistent la atingere
  • oferă o selecție de subtonuri neutre, calde și reci, care se contopesc perfect cu tenul
  • uniformizează tenul și camuflează imperfecțiunile

Ingrediente:

  • micropigmenți speciali - pentru contopirea perfectă în subtonul tenului
  • 4 uleiuri rare - asigură o aplicare uniformă a fondului de ten
  • vitaminele E și B5 - pentru hidratare 24 de ore
  • produs testat dermatologic

Mod de aplicare:
Fondul de ten se aplică pe tenul curat, folosind degetele, pensula sau buretele, și se întinde uniform.


Despre brandul L'Oréal Paris

L'Oréal Paris este o companie franceză, una dintre cele mai importante corporații din industria cosmetică și a înfrumusețării. 

În 1909, Eugène Paul Louis Schueller, un tânăr chimist francez de origine germană, a dezvoltat o formulă de colorare a părului numită Auréale. Schueller și-a formulat și fabricat propriile produse, pe care apoi a decis să le vândă la saloane de coafură Parisian. La 31 iulie 1919, Schueller și-a înregistrat compania, Société Française de Teinurs Inoffensives pour Cheveux. Principiile directoare ale companiei care au devenit în cele din urmă L'Oréal, au fost cercetarea și inovarea în domeniul frumuseții. În 1920, compania a angajat trei chimiști. Până în 1950, echipa a devenit mai puternică; acest număr a ajuns la 1.000 până în 1984 și astăzi este aproape 20.000.

Schueller a oferit sprijin financiar și a avut loc întâlniri pentru La Cagoule la sediul L'Oréal. La Cagoule a fost un grup francez violent, înclinat și anticomunist, al cărui lider a format un partid politic Mouvement Social Revolutionar (MSR), care în Franța ocupată a susținut colaborarea Vichy cu germanii. L'Oréal a angajat mai mulți membri ai grupului în calitate de directori după cel de-al doilea război mondial, cum ar fi Jacques Corrèze, care a fost CEO al operațiunii Statelor Unite. Această implicare a fost cercetată extensiv de Michael Bar-Zohar în cartea sa, "Bitter Scent".

L'Oréal a început afacerea cu părul, însă compania sa dezvoltat în curând în alte produse de curățare și frumusețe. L'Oréal comercializează în prezent peste 500 de mărci și mii de produse individuale în toate sectoarele afacerii de frumusețe: culoarea parului, permanent, coafura, îngrijirea corpului și a pielii, produse de curățare, machiaj și parfum. Produsele companiei se găsesc într-o gamă largă de canale de distribuție, de la saloane de coafură și parfumerie la hipermarketuri și supermarketuri, magazine de sănătate / frumusețe, farmacii și corespondență directă.