PLATĀ, LIVRARE ȘI RETUR

I. MODALITĂȚI DE PLATĂ

NUMERAR CU RAMBURS

platești curierului când primești coletul (Promo: în București 0 ron)

4 ron

ONLINE CU CARD BANCAR

tranzacții sigure - 3D Secure cu GP Webpay

0 ron

ONLINE CU GOOGLE PAY

platește direct cu portofelul tău virtual Google

0 ron

ONLINE CU ORDIN DE PLATĀ

transfer bancar direct

0 ron

OBSERVAȚII:

  • NUMERAR CU RAMBURS - 4 RON, taxa percepută și încasată de firma de curierat, se adaugă taxei de livrare (achitând online cu cardul taxa ramburs nu se mai plăteste);
  • ONLINE CU CARD BANCAR sau Google Pay prin platforma Global Payment. Serviciul GP Webpay folosește tehnologia 3D Secure, în conformitate cu cerințele de securitate ale Organizatiiei Internaționale de Carduri Visa si MasterCard. gata pentru PSD2;
  • PLATA ONLINE CU ORDIN DE PLATĀ - după plasarea comenzii primesti un E-mail cu datele necesare pentru efectuarea transferului. Livrarea comenzii se efectuează dupā confirmarea plații în contul bancar ING detinut de catre Exclusive Gift Shop SRL (12note Orientale).

II. MODALITĂȚI DE LIVRARE

RIDICARE PERSONALĀ

din București, Sector 4 | Rezervată 48 ore

0 ron

LIVRARE NAȚIONALA GRATUITĂ

la comenzi peste 149 ron (în localități fară km. suplimentari)

0 ron

LIVRARE NAȚIONALĂ STANDARD

la comenzi sub 149 ron (în localități fară km. suplimentari)

10,99 ron


OBSERVAȚII LIVRARE:

  1. RIDICARE PERSONALĂ - din BUCUREȘTI, Sector 4 - GRATUIT (rezervată pentru preluarea de cātre client timp de 48 ore);
  2. STANDARD LIVRARE NATIONALĀ - Curier Rapid - cost 10,99 RON la comenzile sub 149 RON | Comenzile peste 149 RON sunt livrate gratuit (în localitățile din aria de acoperire a curierului, farā km. suplimentari);
  3. Comenzilor formate din colete cu o greutate mai mare de 2 kg. li se poate adaugă o taxă suplimentară de 1 RON/kg.;
  4. În locațiile din afara ariei de acoperire a firmei de curierat (localitățile cu km. suplimentari) taxa de livrare poate varia între 20-50 RON, în funcție de câți km. suplimentari calculeză și percepe firma de curierat. Valoarea exactā a taxei de transport va fi comunicatā cănd vei fi contactat pentru confirmarea comenzii, moment în care poți opta pentru anularea comenzii, dacă este cazul. 
  5. 12note isi rezerva dreptul de a solicita plata OP sau card bancar a anumitor comenzi din zonele in care exista km suplimentariVerifică aici dacă firma de curierat percepe taxă suplimentară pentru localitatea în care dorești livrarea (caută rapid apăsând simultan tastele "ctlr+f"). Informațiile din tabel sunt orientative, 12note Orientale nu iși asuma eventualele modificări efectuate de firma e curierat);
  6. SUMA MINIMĂ PENTRU COMENZILE LIVRATE PRIN CURIER ESTE DE 40 RON;
  7. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de la anula livrarea respectivului produs (produse) si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta, daca livrarea nu s-a efectuat înca.
  8. 12note Orientale dorește să ofere Clientilor livrare cât mai rapidă, în 24 ore în condiții normale, (vezi Termeni și condiții) dar datorită diferiților factori ce pot influența timpul de livrare, acesta poate fi prelungit cu până la un interval de 1-7 zile lucrātoare (în funcție de disponibilitatea firmelor de curierat, factori meteorologici etc.). Dupa plasarea comenzii vei fi informat despre eventualele întârzieri;
  9. Cumpărătorul are obligația de a verifica coletul în momentul recepționarii. Dacā coletul prezintā daune semnificative, urme de agresiune sau dacā sigiliul a fost rupt, iți recomandăm să refuzi primirea lui și sa ne anunți imediat la telefon 0768622287. Reclamațiile ulterioare nu se iau în considerare, pentru detalii suplimentare te rugăm să citești secțiunea "Termeni și condiții".


III. POLITICA DE RETUR (DECIZIA DE RETRAGERE)

  • Exercitarea dreptului de retur (retragere) se aplică în termenul legal de 14 zile numai pentru produsele comandate online și livrate la distanță, prin curier, nu și pentru cele cu ridicare personală.
  • Termenul de 14 zile este calculat începând cu ziua în care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de Client, intră în posesia fizică a produsului sau a ultimului produs în cazul în care Clientul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.
  • În vederea exercitării dreptului de retur, Clientul este obligat sa anunte 12note Orientale cu privire la decizia sa, înainte de expirarea perioadei de 14 zile, completănd formularul de "Schimb/retur". Cererile de retur exercitate după perioada legală de 14 zile nu sunt valabile.
  • Clientul va fi contactat și informat prin email sau telefonic cu privire la primirea și soluționarea "Cererii de retragere (retur)" după care primește toate detaliile referitoare la returnarea produselor către 12note Orientale.
  • Dacă toate condițiile de retur sunt îndeplinite 12note Orientale va returna în contul bancar transmis de Client, sumele pe care le-a primit drept plată pentru produse din partea Clientului, în termen maxim de 14 zile de la data la care a intrat în posesia fizică a tuturor produselor returnate de acesta, mai puțin suma echivalentă taxei de livrare a produselor, care a intrat in contul firmei de curierat, care este suportată de către Client;
  • Cheltuielile de returnare a produselor, respectiv costurile directe legate de returnare, sunt suportate de client. Returnarea se va face prin aceeași metodă prin care s-a efectuat livrarea (curier rapid), expedițiile retur prin Poșta Română nefiind acceptate.
  • În cazul retururilor produselor cu defecte de fabricație sau alte situații ce țin de responsabilitatea Comerciantului, returul sau schimbul sunt suportate de catre 12note Orientale.
  • Ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate, nejustificate). Te rugăm să verifici integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primești de la firma de curierat, în prezența curierului și cere întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.

Având în vedere natura produselor și legislația comercializării produselor cosmetice (conform OUG 34/2014 - art. 16), Clientul se obligă să le returneze în stare perfectă, nefolosite, netestate, cu sigiliul original intact și ambalajul nedeteriorat (din motive de protecție a sănătății și igienă). De asemenea produsele vor fi returnate obligatoriu împreună cu toate accesoriile, eșantioanele/cadourile, exact așa cum au fost primite de către Client. 

Telefon +40768622287


*Prețurile afisate includ TVA

How to make a click-to-call button for your website