PLATĂ, LIVRARE ȘI RETUR

I. MODALITĂȚI DE PLATĂ

RAMBURS - Numerar la livrare

plătești la primirea coletului

5 ron

ONLINE - Card bancar, Google sau Apple Pay 

tranzacții sigure - 3D Secure cu Global Payments Webpay

0 ron

ONLINE - Ordin de plată

transfer bancar direct în cont ING Bank

0 ron

OBSERVAȚII MODALITĂȚI DE PLATĂ:

  • NUMERAR LA LIVRARE - 5 RON, taxa percepută și încasată de firma de curierat (se adaugă taxei de livrare, achitând online cu cardul taxa ramburs nu se mai achitată, reducându-se la 0 RON);
  • ONLINE CU CARD BANCAR, GOOGLE PAY sau APPLE PAY - prin platforma Global Payments. Serviciul GP Webpay folosește tehnologia 3D Secure, în conformitate cu cerințele de securitate ale Organizatiiei Internaționale de Carduri Visa si MasterCard. gata pentru PSD2;
  • PLATA ONLINE CU ORDIN DE PLATĀ - după plasarea comenzii primești un E-mail cu datele necesare pentru efectuarea transferului. Livrarea comenzii se efectuează după confirmarea plății în contul bancar ING BANK deținut de către societatea Exclusive Gift Shop SRL (12note).

II. MODALITĂȚI DE LIVRARE

RIDICARE PERSONALĀ DE LA SEDIUL "12note"

din București, Sector 4 | Cu programare | Rezervată 36 ore

0 ron

LIVRARE NAȚIONALĂ STANDARD

pentru comenzi în localități fară km. suplimentari (în cazul celor din afara ariei firmei de curierat se poate percepe o taxă suplientară)

10,99 ron


OBSERVAȚII LIVRARE ȘI PLATĂ:

  1. RIDICARE PERSONALĂ DE LA SEDIUL 12note - din BUCUREȘTI, Sector 4 - GRATUIT (rezervată 36 ore pentru preluarea de către client în urma unei programări);
  2. LIVRARE NATIONALĀ - Curier Rapid - cost 10,99 RON, în localitățile din aria de acoperire a curierului, fară km. suplimentari și cu excepția perioadelor aglomerate);
  3. LIVRARE GRATUITĂ - Curier Rapid - pentru comenzi peste 349 RON;
  4. Comenzilor formate din colete cu o greutate mai mare de 2 kg. li se poate adaugă o taxă suplimentară de 1 RON/kg. Clientul este informat despre acest lucru in momentul plasării comenzii, înainte de finalizarea acesteia;
  5. În locațiile din afara ariei de acoperire a firmei de curierat (localitățile cu km. suplimentari) taxa de livrare poate varia între 20-70 RON, în funcție de câți km. suplimentari calculeză și percepe firma de curierat. Valoarea exactă a taxei de transport va fi comunicată când vei fi contactat pentru confirmarea comenzii, moment în care poți opta pentru anularea comenzii, dacă este cazul;
  6. "12note" își rezervă dreptul de a solicita plata în avans doar prin OP sau Card Bancar a anumitor comenzi din zonele în care există km. suplimentari sau în alte situații în care se considera necesarVerifică aici dacă firma de curierat percepe taxă suplimentară pentru localitatea în care dorești livrarea (caută rapid localitatea apăsând simultan tastele "ctrl+F"). Informațiile din tabel sunt orientative, "12note" nu își asumă eventualele modificări efectuate de firma de curierat;
  7. Suma minimă pentru comenzi este de 30 RON;
  8. În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate eronat, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse greșit în baza de date, ne rezervăm dreptul de la anula livrarea respectivului produs (produse) și de a anunța clientul, în cel mai scurt timp despre eroarea aparută, dacă livrarea nu s-a efectuat încă;
  9. "12note" dorește să ofere Clienților livrare cât mai rapidă, în 24 ore în condiții normale, (vezi Termeni și condiții) dar datorită diferiților factori ce pot influența timpul de livrare, acesta poate fi prelungit cu până la un interval de 1-7 zile lucrātoare (în funcție de disponibilitatea firmelor de curierat, factori meteorologici etc.). Dupa plasarea comenzii vei fi informat despre eventualele întârzieri;
  10. Intervalul orar orientativ în care curierul efectuează livrări este: Luni-Vineri între 09.00 - 17.30 (a se ține cont de acest aspect la plasarea comenzii);
  11. Dacă dorești ca livrarea să fie efectuată într-un interval orar, specifică la rubrica "Informații suplimentare" la plasarea comenzii și se va încerca încadrarea în intervalul dorit;
  12. Cumpărătorul are obligația de a verifica coletul în momentul recepționarii. Dacă coletul prezintă daune semnificative, urme de lovituri sau dacă sigiliul a fost rupt, iți recomandăm să refuzi primirea lui și să ne anunți imediat la telefon 0768622287. Reclamațiile ulterioare nu se iau în considerare, pentru detalii suplimentare te rugăm să citești secțiunea "Termeni și condiții".


III. POLITICA DE RETUR (DECIZIA DE RETRAGERE)

  • Exercitarea dreptului de retur (retragere) se aplică în termenul legal de 14 zile numai pentru produsele comandate online și livrate la distanță, prin curier, nu și pentru cele cu ridicare personală de la sediul 12note.
  • Termenul de 14 zile este calculat începând cu ziua în care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de Client, intră în posesia fizică a produsului sau a ultimului produs în cazul în care Clientul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.
  • În vederea exercitării dreptului de retur, Clientul este obligat sa anunte 12note cu privire la decizia sa, înainte de expirarea perioadei de 14 zile, completând formularul de "Schimb/retur". Cererile de retur exercitate după perioada legală de 14 zile nu sunt valabile.
  • Clientul va fi contactat și informat prin email sau telefonic cu privire la primirea și soluționarea "Cererii de retragere (retur)" după care primește toate detaliile referitoare la returnarea produselor către 12note.
  • Dacă toate condițiile de retur sunt îndeplinite 12note Orientale va returna în contul bancar transmis de Client, sumele pe care le-a primit drept plată pentru produse din partea Clientului, în termen maxim de 14 zile de la data la care a intrat în posesia fizică a tuturor produselor returnate de acesta, mai puțin suma echivalentă taxei de livrare a produselor, care a intrat in contul firmei de curierat, care este suportată de către Client.
  • Cheltuielile de returnare a produselor, respectiv costurile directe legate de returnare, sunt suportate de client. Returnarea se va face prin aceeași metodă prin care s-a efectuat livrarea (curier rapid), expedițiile retur prin Poșta Română nefiind acceptate. Nu se accepta colete trimise catre retur care necesită plata ramburs de către 12note.
  • În cazul retururilor produselor cu defecte de fabricație sau alte situații ce țin de responsabilitatea Comerciantului, returul sau schimbul pot fi suportate de către 12note.
  • Ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate, nejustificate). Te rugăm să verifici integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primești de la firma de curierat, în prezența curierului și cere întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.

Având în vedere natura produselor și legislația comercializării produselor cosmetice (conform OUG 34/2014 - art. 16), Clientul se obligă să le returneze în stare perfectă, nefolosite, netestate, cu sigiliul original intact și ambalajul nedeteriorat (din motive de protecție a sănătății și igienă). De asemenea produsele vor fi returnate obligatoriu împreună cu toate accesoriile, eșantioanele/cadourile, exact așa cum au fost primite de către Client. 

Telefon +40768622287


How to make a click-to-call button for your website

*Prețurile afisate includ TVA