DIN ANUL 2019 ÎȚI OFERIM METODE DE LIVRARE DIVERSIFICATE


I. INFORMAȚII LIVRARE ÎN ROMÂNIA

•  Politica de retur


1. LIVRARE CURIER, LA ADRESA SPECIFICATĂ (fara taxa suplimentara pentru km.  sau kg.)

  a. Toata Romania → 15,99 RON (în localitățile din aria firmei de curierat)
  b. București - livrare in aceeasi zi (luni → vineri), taxă livrare → 24,99 RON (valabil doar la plata online cu cardul). detalii complete mai jos sau click → aici  momentan indisponibil

    opțional se poate opta pentru ASIGURARE COLET →  5 RON  momentan indisponibil


  2. LIVRARE IN LOCKER (fara taxa suplimentara pentru km. sau kg.)

  a. EasyBox SAMEDAYtaxă livrare → 10,99 RON (în localitățile din aria retelei de lockere EasyBox)

  • livrări 24/7, peste 3000 de lockere disponibile pe teritoriul Romaniei, în imediata proximitate, oricând vrei tu, simplu și rapid, fără stat la rând
  • metodă de livrare disponibilă doar pentru metodele de plata online

  • ești notificat prin SMS când poți să ridici coletul, acesta este disponibil în locker Easybox 36 de ore de la notificare


  b. Pachetomat POȘTA PANDURI (fara taxa suplimentara pentru km. sau kg.)

  • București, taxă livrare → 8,99 RON (neinclus județul Ilfov)

  • Național, taxă livrare → 10,99 RON (în localitățile din aria retelei de Pachetomate)

  • peste 125 de Pachetomate disponibile pe teritoriul Romaniei, amplasate în centre comerciale, mall-uri, clădiri de birouri și ansambluri rezidențiale
  • metodă de livrare disponibilă doar pentru plata online card bancar, în localitățile din aria firmei de curierat
  • ridici coletul când ai timp, la orice oră din zi (24/7 - anumite locaţii), aproape de casă, birou, sau chiar lângă şcoala copiilor, oriunde pe ruta zilnică
  • ești notificat prin SMS când poți să ridici coletul, acesta este disponibil în pachetomat 72 de ore de la notificare


  3. Ridicare personală (cu programare) de la sediul 12note.ro - BUCUREȘTI, Sector 4 - 0 RON

  • după plasarea comenzii primești un E-mail cu informatii complete atunci când comanda ta este pregătită (produsele sunt rezervate 36 de ore).

  • apoi contactează-ne telefonic, cu cel puțin 30 minute înainte, pentru a programa împreună preluarea produselor, de luni până vineri între 11:00 - 16:00


4. OBSERVATII

  • metoda "Livrare in aceeasi zi" este valabila pentru comenzile plasate de luni pana vineri intre orele 00:00 → 13:00 (vor fi livrate in aceeasi zi pana la oar 21:00). Livrarea se efectueaza doar la adrese din Bucuresti (neinclus judetul Ilfov)In cazuri izolate si situatii extreme, daca livrarea nu se va putea efectua in aceeasi zi, din cauza a diferiți factori și situații ce pot influența livrarile (fenomene meteorologice extreme, lipsa stoc etc.), veti fi anuntat si vi se va restitui in intregime contravaloarea sumei aferente produselor si a taxei de livrare.  momentan indisponibil
  • asigurând coletul (2 RON taxa asigurare colet) în cazul deteriorării sau al pierderii acestuia, nu este nevoie să aștepți rezolvarea situației în termenul legal oferit de firma de curierat (care este de până la 30 zile). Este suficient să ne raportezi situația, iar noi îți retrimitem în cel mai scurt timp un nou colet identic - momentan indisponibil
  • în aceasta perioada, in conditii normale NU SE PERCEPE TAXA PENTRU KM. SUPLIMENTARI. Pot totusi exista situatii si cazuri izolate pentru locații din afara ariei de acoperire a firmei de curierat, in care taxa suplimentara de livrare poate varia între 10 - 100 RON, în funcție de câți km. suplimentari calculeză si percepe firma de curierat. In aceste situatii valoarea exactă a taxei de transport îți va fi comunicată când vei fi contactat pentru confirmarea comenzii. În acel moment poți opta pentru anularea comenzii, dacă este cazul
  • în aceasta perioada, in conditii normale NU SE PERCEPE TAXA PENTRU KG. SUPLIMENTARE. Pot totusi exista situatii si cazuri izolate decomenzilor formate din colete mai grele de 5 kg. li se poate adauga o taxă suplimentară de 1 RON/kg. In aceste situatii valoarea exactă a taxei de transport îți va fi comunicată când vei fi contactat pentru confirmarea comenzii. În acel moment poți opta pentru anularea comenzii, dacă este cazul. Coletelor de peste 30 kg. li se poate adauga o taxa de 50-200 RON (in functie de localitate)
  • comanda minimă este de 35,00 RON, aceasta suma reprezantand valoare produselor (fara taxe livrare)
  • 12note.ro dorește să ofere Clienților o livrare cât mai rapidă, în 24 ore (1 zi) în condiții normale. In acest scop am încheiat contracte cu mai multe firme de curierat, însă din cauza a diferiți factori și situații ce pot influența livrarile, termenul acestora poate fi prelungit până la un interval de 2-14 zile lucrătoare (în funcție de disponibilitatea firmelor de curierat, factori meteorologici etc.). În tot acest timp Clientul are dreptul de a se retrage din contract (de a anula comanda), fiindu-i restituită valoarea comenzii, inclusiv suma echivalentă transportului. Situațiile excepție fiind atunci când se face o comandă specială, cerută de Client, ce necesită aducerea produsului în mod special pentru acesta, personalizarea produselor la cerea clientului etc., exceptii în care nu se pot returna banii, Clientul obligându-se să achiziționeze produsele respective
  • cumpărătorul are obligația de a verifica coletul în momentul livrării de către curier, dacă coletul prezintă daune semnificative, urme de agresiune sau dacă sigiliul a fost rupt, te rugăm să refuzi primirea lui. Reclamațiile ulterioare nu se iau în considerare. Pentru detalii suplimentare te rugăm să citești secțiunea "Termeni și conditii".
  • in cazul unor eventuale reclamatii ulterioare preluarii coletului de catre client sau o terta parte, de tip: produse lipsa / deteriorate / desigilate sau orice alte situatii, cumpărătorul are obligația de a prezenta o dovada video, clara, cu momentul desigilarii si deschiderii coletului, in maxim 24 de ore de la preluarea coletului de la curier. Fara o dovada video exista posibilitatea ca reclamatiile sa nu poata fi solutionate. Pentru detalii suplimentare te rugăm să citești secțiunea "Termeni și conditii".
  • recomandam filmarea momentului deschiderii coletului pentru a reprezenta o dovada video in cazul in care (dintr-o eroare) se intampla sa va fie expediata o comanda gresita, incompleta sau daca produsele prezinta defecte de fabricatie. Eventualele reclamatii fara o dovada video in care sa se vada clar desigilarea coletului nu sunt luate in considerare! 
  • livrarea se va efectua la adresa specificata de catre Client la momentul plasarii comenzii. Pentru eventualele schimbari / redirectionari ale adresei de livrare te rugam sa ne contactezi pentru incercarea gasirii unei solutii. Redirectionarea reprezinta un serviciu suplimentar, efectuat la cererea Clientului si contravaloarea va fi achitata de catre client, in functie de localite sau alte aspecte specifice fiecarui caz in parte.
  • factura fiscala va fi transmisa la adresa de E-mail oferita de catre Client in momentul plasarii comenzii sau va fi incarcata in Contul de client (daca Clientul si-a creat cont pe www.12note.ro). In anumite situatii, Factura fiscala aferenta comenzii Clientului, se emite dupa ce livrarea comenzii a fost efectuata si finalizata cu succes.

II. POLITICA DE RETUR (DECIZIA DE RETRAGERE)

  • exercitarea dreptului de retragere se aplică în termenul legal de 14 zile calendaristice numai pentru produsele comandate online și livrate la distanță, prin curier, nu și pentru cele cu ridicare personală de la sediul 12note.ro
  • termenul de 14 zile calendaristice este calculat începând cu ziua în care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de Client, intră în posesia fizică a produsului sau a ultimului produs în cazul în care Clientul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
  • în vederea exercitării dreptului de retur, Clientul este obligat sa anunte 12note.ro cu privire la decizia sa, înainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice, completănd formularul de "Schimb / retur" sau pe email: comenzi@12note.ro . Cererile de retur exercitate după perioada legală de 14 zile calendaristice nu sunt valabile
  • clientul va fi contactat și informat  prin email sau telefonic cu privire la primirea și soluționarea cererii de "Schimb / retur" . Comerciantul va raspunde sesizarii, in maxim 48 ore lucratoare.
  • în cazul campaniilor la care se ofera un obiect "Cadou" sau "Pachete Promo", în cazul returnarii produselor achizitionate, produsele vor fi returnate obligatoriu împreună cu toate accesoriile, eșantioanele/cadourile, exact așa cum au fost primite de către Client
  • dacă toate condițiile de retur sunt îndeplinite 12note va returna în contul bancar transmis de Client, sumele pe care le-a primit drept plată pentru produse din partea Clientului, în termen maxim de 14 zile calendaristice de la data la care a intrat în posesia fizică a tuturor produselor returnate de acesta, mai puțin suma echivalentă taxei de livrare a produselor, care a intrat in contul firmei de curierat, aceasta este suportată de către Client
  • în cazul comenzilor achitate online prin card bancar, returnarea sumelor aferente se va efectua in acelasi cont, in decurs de 3-30 zile de la acceptarea returului
  • în cazul comenzilor achitate online prin card bancar sau prin ordin bancar, procesate si predate curierului in vederea expedierii catre destinatar, in cazul refuzarii coletul de catre destinatar, indiferent de motiv, se aplica politica de retur, iar suma echivalenta taxei de transport nu va fi restituita clientului, conform termeni si conditii
  • cheltuielile de returnare a produselor, respectiv costurile directe legate de returnare, sunt suportate de client. Returnarea se va face prin aceeași metodă prin care s-a efectuat livrarea (curier rapid), expedițiile retur prin Poșta Română nefiind acceptate
  •  Pentru procedura de constatare a defectului de fabricatie, clientul trebuie sa expedieze prin curier sau sa aduca personal produsul, la sediul 12note.
  • Produsele constatate in urma verificarilor, cu defect de fabricatie, vor fi inlocuite in termen de maxim 14 zile. In acest caz, nu se aplica procedura de retur standard aferenta produselor sigilate si netestate
  • ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate, nejustificate). Te rugăm să verifici integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primești de la firma de curierat, în prezența curierului și cere întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare

Avănd în vedere natura produselor și legislația comercializării produselor cosmetice (conform OUG 34/2014 - art. 16), Clientul se obligă să le returneze în stare perfectă, nefolosite, netestate, cu sigiliul original intact și ambalajul nedeteriorat.

   FORMULAR SCHIMB/RETUR   

Telefon +40768622287

↓ Sau descarca formular in format electronic ↓

Word →        PDF → 

PRODUSELE DESIGILATE ȘI TESTATE, NU POT FI RETURNATE!

———————————————— 

 Află status comandă

 *Prețurile afișate includ TVA


METODE DE PLATĂ