Metode de livrare și retur

DIN ANUL 2019 ÎȚI OFERIM METODE DE LIVRARE DIVERSIFICATE


I. INFORMAȚII DE LIVRARE ÎN ROMÂNIA

  1.a. Livrare la ușă, prin curierat rapid în România - 11,99 RON taxa de livrare (în localitățile din aria firmei de curierat, primele 2 kg.)

  1.bLivrare la usă, prin curierat rapid în România + ASIGURARE COLET - 13.99 RON taxa de livrare (în localitățile din aria firmei de curierat, primele 2 kg.)

NOTĂ: în cazul plăților în sistem ramburs (plata la livrarea coletului) se adauga TAXA DE RAMBURS in valoare de 6 RON. Taxa este perceputa si incasată de catre firma de curierat in momentul livrarii.



  2. Livrare în locker EASYBOX SAMEDAY + ASIGURARE COLET - 11,99 RON taxa de livrare

  • livrări 24/7, peste 3200 de lockere disponibile pe teritoriul Romaniei, în imediata proximitate, oricând vrei tu, simplu și rapid, fără stat la rând
  • metodă de livrare disponibilă doar pentru plata online cu un card bancar, în localitățile din aria firmei de curierat
  • ești notificat prin SMS când poți să ridici coletul, acesta este disponibil în locker Easybox 36 de ore de la notificare



  3. Livrare în PACHETOMATELE POȘTA PANDURI + ASIGURARE COLET - 9,99 RON taxa de livrare în București sau 11,99 RON în alte localități  MOMENTAN INDISPONIBIL

  • peste 130 de pachetomate disponibile pe teritoriul Romaniei, amplasate în centre comerciale, mall-uri, clădiri de birouri și ansambluri rezidențiale
  • metodă de livrare disponibilă doar pentru plata online card bancar, în localitățile din aria firmei de curierat
  • ridici coletul când ai timp, la orice oră din zi (24/7 - anumite locaţii), aproape de casă, birou, sau chiar lângă şcoala copiilor, oriunde pe ruta zilnică
  • ești notificat prin SMS când poți să ridici coletul, acesta este disponibil în pachetomat 72 de ore de la notificare




  4. Ridicare personală comandă - BUCUREȘTI Sector 4 - GRATUIT  MOMENTAN INDISPONIBIL

  • după plasarea comenzii primești un E-mail cu informatii complete atunci când comanda ta este pregătită (produsele sunt rezervate 36 de ore).
  • apoi contactează-ne telefonic, cu cel puțin 30 minute înainte, pentru a programa împreună preluarea produselor, de luni până vineri între 11:00 - 17:00

 



OBSERVAȚII:

  • achită online folosind cardul bancar sau prin transfer bancar (O.P.) și nu mai plătești taxa de ramburs (6 RON) percepută de firma de curierat, rezultând un cost de livrare de 11,99 RON (în localitățile din aria firmei de curierat, primele 2 kg.)
  • asigurând coletul (2 RON taxa asigurare colet) în cazul deteriorării sau al pierderii acestuia, nu este nevoie să aștepți rezolvarea situației în termenul legal oferit de firma de curierat (care este de până la 30 zile). Este suficient să ne raportezi situația, iar noi îți retrimitem în cel mai scurt timp un nou colet identic
  • în locațiile din afara ariei de acoperire a firmei de curierat (cu km. suplimentari) taxa de livrare poate varia între 20 - 60 RON, în funcție de câți km. suplimentari calculeză si percepe firma de curierat. Verifică aici dacă firma de curierat percepe taxă suplimentară pentru localitatea în care dorești livrarea (caută rapid apăsând simultan tastele "ctlr+f"). Informațiile din tabel sunt orientative (12note.ro nu isi asuma eventualele modificări efectuate de firma de curierat), valoarea exactă a taxei de transport îți va fi comunicată când vei fi contactat pentru confirmarea comenzii. În acel moment poți opta pentru anularea comenzii, dacă este cazul
  • comenzilor formate din colete mai grele de 2 kg. li se poate adaugă o taxă suplimentară de 1 RON/kg., în acest caz veți fi anunțat înainte de expedirea coletului
  • comanda minimă este de 25,00 RON
  • 12note.ro dorește să ofere Clienților o livrare cât mai rapidă, în 24 ore (1 zi) în condiții normale. In acest scop am încheiat contracte cu mai multe firme de curierat, însă din cauza a diferiți factori și situații ce pot influența livrarile, termenul acestora poate fi prelungit până la un interval de 2-14 zile lucrătoare (în funcție de disponibilitatea firmelor de curierat, factori meteorologici etc.). În tot acest timp Clientul are dreptul de a se retrage din contract (de a anula comanda), fiindu-i restituită valoarea comenzii, inclusiv suma echivalentă transportului. Situațiile excepție fiind atunci când se face o comandă specială, cerută de Client, ce necesită aducerea produsului în mod special pentru acesta, personalizarea produselor la cerea clientului etc., exceptii în care nu se pot returna banii, Clientul obligându-se să achiziționeze produsele respective
  • cumpărătorul are obligația de a verifica coletul în momentul livrării de către curier, dacă coletul prezintă daune semnificative, urme de agresiune sau dacā sigiliul a fost rupt, te rugăm să refuzi primirea lui. Reclamațiile ulterioare nu se iau în considerare. Pentru detalii suplimentare te rugăm să citești secțiunea "Termeni și conditii".
  • in cazul unor eventuale reclamatii ulterioare preluarii coletului de catre client sau o terta parte, de tip: produse lipsa / deteriorate / desigilate sau orice alte situatii, cumpărătorul are obligația de a prezenta o dovada video, clara, cu momentul desigilarii si deschiderii coletului, in maxim 24 de ore de la preluarea coletului de la curier. Fara o dovada video exista posibilitatea ca reclamatiile sa nu poata fi solutionate. Pentru detalii suplimentare te rugăm să citești secțiunea "Termeni și conditii".
  • recomandam filmarea momentului deschiderii coletului pentru a reprezenta o dovada video in cazul in care (dintr-o eroare) se intampla sa va fie expediata o comanda gresita sau incompleta. Eventualele reclamatii fara o dovada video in care sa se vada clar desigilarea coletului nu sunt luate in considerare! 

II. POLITICA DE RETUR (DECIZIA DE RETRAGERE)

  • exercitarea dreptului de retragere se aplică în termenul legal de 14 zile calendaristice numai pentru produsele comandate online și livrate la distanță, prin curier, nu și pentru cele cu ridicare personală de la sediul 12note.ro
  • termenul de 14 zile calendaristice este calculat începând cu ziua în care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de Client, intră în posesia fizică a produsului sau a ultimului produs în cazul în care Clientul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
  • în vederea exercitării dreptului de retur, Clientul este obligat sa anunte 12note.ro cu privire la decizia sa, înainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice, completănd formularul de "Schimb / retur". Cererile de retur exercitate după perioada legală de 14 zile calendaristice nu sunt valabile
  • clientul va fi contactat și informat  prin email sau telefonic cu privire la primirea și soluționarea cererii de "Schimb / retur" după care primește toate detaliile referitoare la returnarea produselor către 12note.ro, in maxim 48 ore lucratoare.
  • în cazul campaniilor la care se ofera un obiect "Cadou" sau "Pachete Promo", în cazul returnarii produselor achizitionate, produsele vor fi returnate obligatoriu împreună cu toate accesoriile, eșantioanele/cadourile, exact așa cum au fost primite de către Client
  • dacă toate condițiile de retur sunt îndeplinite 12note va returna în contul bancar transmis de Client, sumele pe care le-a primit drept plată pentru produse din partea Clientului, în termen maxim de 14 zile calendaristice de la data la care a intrat în posesia fizică a tuturor produselor returnate de acesta, mai puțin suma echivalentă taxei de livrare a produselor, care a intrat in contul firmei de curierat, aceasta este suportată de către Client
  • în cazul comenzilor achitate online prin card bancar, returnarea sumelor aferente se va efectua in acelasi cont, in decurs de 3-30 zile de la acceptarea returului
  • în cazul comenzilor achitate online prin card bancar sau prin ordin bancar, procesate si predate curierului in vederea expedierii catre destinatar, in cazul refuzarii coletul de catre destinatar, indiferent de motiv, se aplica politica de retur, iar suma echivalenta taxei de transport nu va fi restituita clientului, conform termeni si conditii
  • cheltuielile de returnare a produselor, respectiv costurile directe legate de returnare, sunt suportate de client. Returnarea se va face prin aceeași metodă prin care s-a efectuat livrarea (curier rapid), expedițiile retur prin Poșta Română nefiind acceptate
  • în cazul retururilor produselor cu defect de fabricatie, constatate in urma verificarilor de catre reprezentantii parfumeriei 12note sau din alte situații ce țin de responsabilitatea Comerciantului, taxa de livrare aferenta returului sau schimbului este suportată de către 12note.ro.
  • Produsele constatate in urma verificarilor, cu defect de fabricatie, vor fi inlocuite. In acest caz, nu se aplica procedura de retur standard aferenta produselor sigilate si netestate.
  • ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate, nejustificate). Te rugăm să verifici integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primești de la firma de curierat, în prezența curierului și cere întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.


Avănd în vedere natura produselor și legislația comercializării produselor cosmetice (conform OUG 34/2014 - art. 16), Clientul se obligă să le returneze în stare perfectă, nefolosite, netestate, cu sigiliul original intact și ambalajul nedeteriorat.

  FORMULAR SCHIMB/RETUR  

Telefon +40768622287


PRODUSELE DESIGILATE ȘI TESTATE, NU POT FI RETURNATE!

———————————————— 

 Află status comandă

 *Prețurile afișate includ TVA


METODE DE PLATĂ
Suntem parteneri CEL.ro