Livrare și retur

I. Informații livrare pe teritoriul României

  1. Ridicare personală comandă - BUCUREȘTI, Sector 4 - gratuit.

  • rezervată pentru preluarea de către client timp de 36 ore;

  2. Livrare în pachetomatele Posta Panduri - 5,99 RON

  •  metodă de livrare disponibilă doar pentru plata online card bancar și în localitățile din aria firmei de curierat;
  • ridici coletul când ai timp, la orice oră din zi (sau din noapte în anumite locaţii), aproape de casă, birou, sau chiar lângă şcoala copiilor, oriunde pe ruta zilnică.
  • produsele sunt disponibile în pachetomat 72 de ore din momentul în care a fost sunteti notificat prin SMS de către firma de curierat.

 3. Livrare prin curierat rapid în România - 10,99 RON (în localitățile din aria firmei de curierat, primele 2 kg.):

  • cost suplimentar (opțional) - 5 RON - în cazul plăților în sistem ramburs la livrare;

  4. Livrare + verificare - prin curierat rapid în România - la cerere (în localitățile din aria firmei de curierat, primele 2 kg.):

  • cost suplimentar (opțional) - 5 RON - în cazul plăților în sistem ramburs;
  • cost plata card prin portal PlatiOnline - 0 RON

OBSERVAȚII:

  • achită online cu cardul bancar sau prin transfer bancar (O.P.) și nu mai plătești "Taxa de ramburs (5 ron)" percepută de firma de curierat, rezultând un cost de livrare de 10,99 RON (în localitățile din aria firmei de curierat, primele 2 kg.);
  • în locațiile din afara ariei de acoperire a firmei de curierat (cu km. suplimentari) taxa de livrare poate varia între 20-50 RON, în funcție de câți km. suplimentari calculeză si percepe firma de curierat. Verifică aici dacă firma de curierat percepe taxă suplimentară pentru localitatea în care dorești livrarea (caută rapid apăsând simultan tastele "ctlr+f"). Informațiile din tabel sunt orientative (12note nu isi asuma eventualele modificări efectuate de firma de curierat), valoarea exactă a taxei de transport îți va fi comunicată când vei fi contactat pentru confirmarea comenzii. În acel moment poți opta pentru anularea comenzii, dacă este cazul.
  • comenzilor formate din colete mai grele de 2 kg. li se poate adaugă o taxă suplimentară de 1 RON/kg.;
  • comanda minimă este de 25.00 RON;
  • comenzile de peste 350 RON - beneficiaza de livrare gratuită (în localitățile din aria firmei de curierat fără kilometri suplimentari, primele 2 kg.)
  • 12note dorește să ofere Clienților o livrare cât mai rapidă, în 24 ore în condiții normale, însă din cauza diferiților factori și situații ce pot influența livrarile, termenul acestora poate fi prelungit până la un interval de 1-14 zile lucrătoare (în funcție de disponibilitatea firmelor de curierat, factori meteorologici etc.). În tot acest timp Clientul are dreptul de se retrage din contract (de a anula comanda), fiindu-i restituită valoarea comenzii, inclusiv suma echivalentă transportului. Situațiile excepție fiind atunci când se face o comandă specială, cerută de Client, ce necesită aducerea produsului în mod special pentru acesta, personalizarea produselor la cerea clientului etc., exceptii în care nu se pot returna banii, Clientul obligându-se să achiziționeze produsele respective.
  • cumpărătorul are obligația de a verifica coletul în momentul livrării de către curier, dacă coletul prezintă daune semnificative, urme de agresiune sau dacā sigiliul a fost rupt, te rugăm să refuzi primirea lui. Reclamațiile ulterioare nu se iau în considerare. Pentru detalii suplimentare te rugăm să citești secțiunea "Termeni si conditii"

II. Politica de retur (decizia de retragere)

  • exercitarea dreptului de retragere se aplică în termenul legal de 14 zile calendaristice numai pentru produsele comandate online și livrate la distanță, prin curier, nu și pentru cele cu ridicare personală de la sediul 12note.
  • termenul de 14 zile calendaristice este calculat începând cu ziua în care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de Client, intră în posesia fizică a produsului sau a ultimului produs în cazul în care Clientul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.
  • în vederea exercitării dreptului de retur, Clientul este obligat sa anunte 12note cu privire la decizia sa, înainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice, completănd formularul de "Schimb/retur". Cererile de retur exercitate după perioada legală de 14 zile calendaristice nu sunt valabile.
  • clientul va fi contactat și informat  prin email sau telefonic cu privire la primirea și soluționarea "Cererii de retragere (retur)" după care primește toate detaliile referitoare la returnarea produselor către 12note.
  • în cazul campaniilor la care se ofera un obiect "Cadou" sau "Pachete Promo", în cazul returnarii produselor achizitionate, produsele vor fi returnate obligatoriu împreună cu toate accesoriile, eșantioanele/cadourile, exact așa cum au fost primite de către Client.
  • dacă toate condițiile de retur sunt îndeplinite 12note va returna în contul bancar transmis de Client, sumele pe care le-a primit drept plată pentru produse din partea Clientului, în termen maxim de 14 zile calendaristice de la data la care a intrat în posesia fizică a tuturor produselor returnate de acesta, mai puțin suma echivalentă taxei de livrare a produselor, care a intrat in contul firmei de curierat, aceasta este suportată de către Client;
  • în cazul comenzilor achitate online prin card bancar, returnarea sumelor aferente se va efectua in acelasi cont, in decurs de 3-30 zile de la acceptarea returului. 
  • în cazul comenzilor achitate online prin card bancar sau prin ordin bancar, procesate si predate curierului in vederea expedierii catre destinatar, in cazul refuzarii coletul de catre destinatar, indiferent de motiv, se aplica politica de retur, iar suma echivalenta taxei de transport nu va fi restituita clientului, conform termeni si conditii.
  • cheltuielile de returnare a produselor, respectiv costurile directe legate de returnare, sunt suportate de client. Returnarea se va face prin aceeași metodă prin care s-a efectuat livrarea (curier rapid), expedițiile retur prin Poșta Română nefiind acceptate.
  • în cazul retururilor produselor cu defecte de fabricație sau alte situații ce țin de responsabilitatea Comerciantului, taxa de livrare aferenta returului sau schimbului este suportată de către 12note.
  • ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate, nejustificate). Te rugăm să verifici integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primești de la firma de curierat, în prezența curierului și cere întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.

Avănd în vedere natura produselor și legislația comercializării produselor cosmetice (conform OUG 34/2014 - art. 16), Clientul se obligă să le returneze în stare perfectă, nefolosite, netestate, cu sigiliul original intact și ambalajul nedeteriorat.

  FORMULAR SCHIMB/RETUR  

Telefon +40768622287

———————————————— 

 Află status comandă

 *Prețurile afișate includ TVA


METODE DE PLATĂ
Suntem parteneri CEL.ro