Întrebări despre produse și comenzi
Cum pot cauta rapid un anumit produs in magazin?
Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent în partea de sus a site-ului. Introduceti denumirea partiala sau completa a produsului, iar daca acesta se regaseste pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
Sunt persoana juridica. Pot cumpara?
Da, parfumeria 12note.ro onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.
Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se efectueze la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?
In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.
Pot modifica sau anula o comandă lansată?
In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati cat mai repede telefonic la numărul 0768622287, între orele de lucru sau folosind formularul de contact. Va rugam sa precizati ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi în mesajul de confirmare primit pe pe mail sau în sectiunea Istoric comenzi (din contul de client). In cazul în care nu aveți ID-ul comenzii, va rugam sa ne oferiti data si numele sau adresa de email de pe care a fost plasata comanda.
Care sunt costurile și metodele de livrare și retur?
Sunt mai multe variante de livrare disponibile, informații complete aici.
Pot testa un produs cosmetic sau de parfumerie si apoi sa il returnez?
Nu, din pacate acest lucru nu este posibil. Având în vedere natura produselor și legislația comercializării produselor cosmetice (conform OUG 34/2014 - art. 16), Clientul se obligă să le returneze în stare perfectă, nefolosite, netestate, cu sigiliul original intact și ambalajul nedeteriorat. Detalii complete despre modalitatea de retur → aici.
Cum pot afla aroma orientativa a unui parfum?
Iti poti face o idee orientativa despre produse cu ajutorul indormatiilor din pagina fiecarui produs. Descrieriea produselor si afisarea notelor din care este compusa esenta produselor de parfumerie, iti pot oferii o imagine de ansamblu a modului in care ar putea sa fie resimtita aroma respectivului produs. De asemenea in paginile unora dintre produse este posibil sa existe si o sectiune de tip "Asemanator cu", sectiune care este strict orientativa, bazata pe parerile utilizatorilor. De mentionat este faptul ca cel mai indicat este ca un produs sa fie testat personal inainte de achizitie, intr-un magazin de specialitate.
Fiind dificil de explicat de la distanta mirosul unui parfum, este utilizat acest termen pentru a incerca sa directioneze consumatorii intr-o directie cat mai apropiata de aroma pe care o ofera modelul de parfum respectiv. Informatiile despre asemanari nu reprezinta o garantie ca parfumul miroase la fel cu cel care este specificat ca se aseamana. Asemanarile sunt orientative si sunt oferite in baza mai multor criterii, precum: parerile si informatiile clientilor, informatii de la producator, testarea personalului parfumeriei 12note s.a. De mentionat este faptul ca, daca este posibil, cel mai indicat este ca un produs sa fie testat personal inainte de achizitie, intr-un magazin de specialitate.
De retinut: decizia finala de a achizitiona sau nu un produs, doar pe baza informatiilor oferite in magazinul online, este 100 % a clientului.
Clonele sunt produse care prezinta asemananari ale aromei, uneori si de design, cu alte produse (in general mai scumpe). Clonele nu incearca sa induca impresia de achizitionare a aceluiasi produs, ci prezinta diferente vizuale sesizabile, aftfel incat utilizatorul sa constientizeze ca acesta este un produs asemanator si nu identic. Aceste produse sunt prezentate si revendicate de un poducator sub un brand propriu si indeplinesc standardele de calitate impuse de legislatie, astfel acestea sunt produse sigure si verificate inainte de comercializare.
De retinut: clona de parfum nu este un produs contrafacut, ci un produs care este inspirat, mai mult sau mai putin, de aroma unui alt parfum (in general mai scump).
Cat dureaza / persista aroma parfumurilor?
Aceasta este un dintre cele mai de intalnite intrebari dar raspunsul nu este atat de usor de oferit, sa spunem un interval de ore si s-a rezolvat. Durabilitatea esentelor parfumate, in general, sunt influentate de numerori factori, cum ar fi: tipul de PH al pielii, temperatura la care este expus parfumul, modul de depozitare si chiar si alimentatia utilizatorului si multi alti factori. Asadar, parfumurile comercializate in magazinul online 12note.ro au persistena si siaj diferite de la caz la caz, variind in primul rand de la "reteta" folosita de producator. Ne ferim sa oferim cifre, dar in mod normal oricare dintre parfumurile comercializare ar trebui sa fie resimtite cel putin 4 ore si pana la 24 de ore, in functie de model si modul de utilizare. Exista cateva trucuri prin care, in majoritatea cazurilor, poti sa imbunatatesti performantele parfumurilor, mai multe informatii gasesti in sectiunea de blog → aici.
Cupoanele promotionale sau de reducere pe baza de cod pot fi aplicate in pasii de plasare ai comenzii, in pagina "Cos cumparaturi" sau "Finalizare comanda (Checkout)". Cauta sectiunea speciala unde il poti aplica si apoi apasa pe butonul " APLICA CODUL ".
NOTĂ: este posibil ca efectul cupoanelor de tip "Livrare gratuita" sau "Taxa de livrare 0 RON" se fi vizibil dupa alegerea metodei de livrare (in pagina checkout). Doar dupa alegerea metodei de livrare dorita platforma poate lua in calcul cuponul si calcula costul final al livrarii.
Exemplu orientativ:
Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?
Pentru a face cumparaturi pe www.12note.ro , nu este obligatoriu sa va creați un cont de client, însă deținerea unui cont de client va poate aduce numeroase beneficii, detalii aici. Contul de client poate fi creat și dupa ce ati adaugat produsele dorite în cosul de cumparaturi.
Administrarea contului de client
De ce să creez cont client? Avantaje:
- acces la campanii și promoții personalizate, la care utilizatorii neînregistrați nu au acces, află mai multe despre campaniile actuale aici.
Notă: crearea unui cont de client nu înseamna și abonarea la newsletter. Abonarea este opțională, fiind în totalitate decizia dumneavoastră.
Cum creez cont client?
Accesează și completează datele tale aici.
Am uitat parola contului. Cum procedez?
In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recuperează parola uitata, disponibilă și în pagina Acces cont.
Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.
Pot afla informatii despre comenzile anterioare?
Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi din cont.
Pot anula contul de client?
Bineinteles, poti anula contul oricand doresti prin trimiterea unei cereri din contul tau. Iata cum sa procedezi:
In contul de utilizator se va afisa un link de anulare a contului, in sectiunea Contul meu.
Apasand pe linkul Anuleaza cont, vei putea trimite o cerere de anulare a contului.
Imediat dupa ce s-a trimis cererea de anulare cont, vei fi delogat din cont si vei primi pe email o confirmare de trimitere a cererii de anulare. Cererea ta va fi trimisa si procesata in cel mai scurt timp posibil (maxim 10 zile).
ATENTIE! Daca iti reacceseazi contul cat timp cererea este in asteptare (nu a fost inca procesata), atunci cererea de anulare cont va fi stearsa automat din sistem si astfel nu va mai putea fi procesata. Daca inca mai doresti anularea contului, va fi necesar sa trimiti o noua cerere de anulare cont, urmand din nou aceeasi pasi.
Întrebări generale
Doresc sa achizitionez un produs care nu se află pe stoc. Cum procedez?
Completează formularul "Alerta stoc". Pentru alte informatii despre disponibilitatea produselor, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.
Doresc informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?
In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact sau telefonic la 0768622287 (intre orele de lucru)
Achit online în sigurață cu cardul bancar sau ramburs când primesc comanda?
Da, ambele metode sunt disponibile, însă achitând online beneficiați de eliminarea taxei de ramburs, perceputa de firma de curierat, implicit veți plăti mai puțin, detalii aici.
Pot achita in rate fara dobânda?
Da, mai multe informații despre plata comenzilor în rate gasești aici.
Oferiți serviciul de ambalare tip cadou?
Da, gratuit. In cazul în care dorești o ambalare speciala a produsului cumparat sau o punga pentru cadou (vezi prețul în pagina de produs), adauga in cos produsul GRATUIT - AMBALARE CADOU sau scrie la campul de observatii suplimentar produsele pe care le doresti ambalate.
Cum și de ce să mă abonez la Newsletter?
Poți completa adresa de E-mail în secțiunea "Abonează-te la Newsletter" sau la finalizarea comenzii, ai posibilitatea de a accepta sau nu, printr-o simpla bifa, abonarea la newsletter, in vederea primirii promotiilor, noutatilor sau a altor anunturi comerciale. Bifand in casuta se presupune ca avem acordul de a iti trimite informarile fara nici un fel de alta comunicare la adresa de email furnizata la datele de facturare.
Puteți oricând să vă dezabonați apăsând optiunea Dezabonare, accesând în cont secțiunea Actualizare cont. În cazul în care nu aveți cont de client, vă puteți dezabona din subsolul email-ului tip "Newsletter" primit periodic sau folosind formularul de Contact.
Continuă cumpăraturile |