Întrebări frecvente

Întrebări despre produse și comenzi

Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, parfumeria 12note.ro onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se efectueze la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Pot modifica sau anula o comandă lansată?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati cat mai repede telefonic la numărul 0768622287, între orele de lucru sau folosind formularul de contact. Va rugam sa precizati ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi în mesajul de confirmare primit pe pe mail sau în sectiunea Istoric comenzi (din contul de client). In cazul în care nu aveți ID-ul comenzii, va rugam sa ne oferiti data si numele sau adresa de email de pe care a fost plasata comanda.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe www.12note.ro , nu este obligatoriu sa va creați un cont de client, însă deținerea unui cont de client va poate aduce numeroase beneficii, detalii aici. Contul de client poate fi creat și dupa ce ati adaugat produsele dorite în Cosul de cumparaturi.

Administrarea contului de client

Cum creez cont client?

Accesează și completează datele tale aici.

De ce să creez cont client? Avantaje:

  • acces la campanii și promoții personalizate, la care utilizatorii neînregistrați nu au acces, află mai multe despre campaniile actuale aici;

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recuperează parola uitata, disponibilă și în pagina Acces cont.

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi din cont.

Întrebări generale

Doresc sa achizitionez un produs care nu se află pe stoc. Cum procedez?

Completează formularul "Alerta stoc". Pentru alte informatii despre disponibilitatea produselor, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.

Doresc informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact sau telefonic la 0768622287.

Care sunt costurile și metodele de livrare și retur?

Sunt mai multe variante de livrare disponibile, informații aici!

Achit online în sigurață cu cardul bancar sau ramburs când primesc comanda?

Da, ambele metode sunt disponibile, însă achitând online beneficiați de eliminarea taxei de ramburs, perceputa de firma de curierat, implicit veți plăti mai puțin, detalii aici.

Oferiți serviciul de ambalare tip cadou?

In cazul în care dorești o ambalare speciala a produsului cumparat (gratuit) sau o punga pentru cadou (vezi prețul în pagina de produs), nu ezita sa ne precizezi în momentul în care vei fi contactat de unul dintre consultantii nostri dupa finalizarea comenzii, în vederea confirmarii acestia.

Cum și de ce să mă abonez la Newsletter?

Poți completa adresa de E-mail în secțiunea "Abonează-te la Newsletter" sau la finalizarea comenzii, ai posibilitatea de a accepta sau nu, printr-o simpla bifa, abonarea la newsletter, in vederea primirii promotiilor, noutatilor sau a altor anunturi comerciale. Bifand in casuta se presupune ca avem acordul  de a iti trimite informarile fara nici un fel de alta comunicare la adresa de email furnizata la datele de facturare.

Puteți oricând să vă dezabonați apăsând optiunea Dezabonare, accesând în cont secțiunea Actualizare cont. În cazul în care nu aveți cont de client, vă puteți dezabona din subsolul email-ului tip "Newsletter" primit periodic sau folosind formularul de Contact.


Continuă cumpăraturile
Suntem parteneri CEL.ro